August 2, 2016

Blanke ark ♡

Tenkte at siden det var en goood stund siden jeg hadde blogget at jeg kunne starte helt på nytt.
Slette de innleggene jeg allerede hadde lagd og rett og slett starte litt med blanke ark..

Mye har hendt den siste tiden..
Jeg har brukt en god stund på å finne ut hva jeg virkelig vil i livet mitt.
Nå tror jeg at jeg har funnet ut hva jeg virkelig vil.
Det kommer til å koste tid, energi og kanskje ikke minst viljestyrke...
Jeg vil nemlig gjøre alt i min makt for å prøve å komme inn på PHS.

Jeg har allerede gått ned over 15 kg de siste 3 årene..
Rett og slett startet et nytt og bedre liv.


Jeg må ærlig innrømme at dette ikke hadde vært mulig..
Hadde det ikke vært for fantastiske venner og familie.
Og kanskje ikke minst hundene som har vært med på utallige langturer i all slags vær

Til høsten venter et spennende opplegg med mye fokus på styrke og kondisjon.
Men kanskje ikke minst utholdenhet. 

Stay tuned 

♡ - Ada Marie

No comments:

Post a Comment